irritation!

Nu har jag hittat lite kläder som jag vill beställa! 
Hittade en asbra sida som inte alls var särsilt dyr, dock vet jag inte vad frakten går på.
Har printat ut lite tröjor jag vill beställa, bilden vill dock inte laddas upp här (?)
Förstår mig kanske inte på blogg.se till 100% än! haha!

Kom just underfund med hur stressad jag är över skolan.
Det är så mycket nu på slutet så det är helt sjukt! Och folk sa att trean var slapp?
In my ass! haha!  Eller så är jag bara lat.
Har iallafall fått klart
* Idrott B läxan.
* Svenska - PM.
* Svenska - uppsats.
* Grafisk kommunikation B

Ska skriva ett tal och plugga lite religion imorgon.
Samt Rättskunskap och Privat Juridik, pff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0