I'll take that back.

Okej, ungefär efter detdär inlägget tidigare idag blev dagen ett helvete iprincip.
Klockan är nu  halv tio ganska exakt och jag satte mig ner för första gången på hela dagen, bara för att sitta.
Mina händer skakar och jag har ingen koll på någonting egentligen. Min hjärna har lagt av.
Skolan har aldrig varit såhär jobbig.

Jaja, Imorrn blire stockholm. Najs.
Just nu har jag ingen ork att peppa, även om jag längtar as mycket
tills jag får sätta ner fötterna på Stockholms gator.
Måste börja packa tills imorrn snart, har inte haft tid än. Kommer inte kunna
tänka klart när jag ska packa. Kommer säkert att glömma massa saker!
Tack för tipsen om affärer föressten, endel svarade genom min bilddagbok och någon svarade på
en kommentar här. Det var bra :)

Nej, ännu en kopp kaffe och sen blire packa, sen blire lite mer arbete, jag vill dö.

Just det, har färgat håret.
Blev inte alls så som jag tänkt.
Nästan svart är det och som jag trodde blev det ljusare längst in.
Jag visste att jag skulle gå till en riktig frissör för att få en jämn färg. Åh.
Detta var sista gången jag färgade håret hemma. 

Uppdaterar senare Kanske, Om jag har tid vill säga!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Nice att åka till Stockholm, hade inte haft några problem med att åka dit igen :)

2009-04-02 @ 17:31:52
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Lindholm

Tycker du ska ladda upp fler bilder :D Sötast!

2009-04-02 @ 17:37:53
URL: http://lebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0