Hultsfred!

Råkade lyssna på Miss li och blev helt sjukt sugen på att bara befinna mig på hultsfred igen.
Det är helt galet vad jag längtar!  Det är bara 109 dagar kvar nu och innan det ska man till stockholm,
man ska på bal och man ska ta studenten! Det är alltså inte långt kvar alls! :DD


Jag och jennie på hultsfred.
Att vara brun igen hade inte vart fel heller!



Leopard-kalsong-killen med leopard boots!


Massa skåningar, kalmar bor och göteborgare Puss!


Fanny och jag på Miss Li. Helt sjukt vad jag längtar! :D


att bonga, få armband och vara glaad!


att lukta illa och dränka sig i parfym. 

Kan inte påstå att hultsfred är så glamoröst och man visar inte sin bästa sida, utseende mässigt,
men fan vad kul det är. Längtar som en gris!

Nae, uppdaterar något mer vettigt senare!
Puss!


Kommentarer
Postat av: joss

hultsfred 09 kommer bli awesome

2009-03-20 @ 18:37:25
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0