Hallåeller och glada gubbar!

Sitter i skolan och fick precis ett telefon samtal från Martin och Gunvor. 
Vet inte om det ska vara något hemligt, men Grattis till er är väl allt jag 
kan säga! :D   wowo! 

Sitter i skolan och fick precis reda på att jag är "ledig" nu.
De i min grupp på fotolektionen kommer inte och då finns det inte 
så mycket jag kan göra. Skönt i det osköna. Typ. 



Jag har tilliochfrån kommit in i perioder där denna kvinnan är perfektion i
i mitt huvud. Jag håller med om att hon är för smal, Men hon är så galet snygg
ändå. Förstår mig inte på folk som tycker att hon är ful, Hon  ÄR perfektion. 
Nej, jag uppmanar inte folk att banta ner sig som hon gjort. 


Snygg! 


Snyggaste människan alive! 


Jag uppdaterar lite bilder från helgen när jag kommer hem! 

Over and out  pusss! 


Kommentarer
Postat av: daniel

hon är inte för smal. hon är bara assnygg

2009-03-30 @ 22:39:35
Postat av: Anonym

hon är ju inte direkt snygg och hälsosam, hon ser ut som ett jävla skelett och på mindre redigerade och sminkade bilder är hennes utseende allt annat än perfekt..

2009-03-31 @ 18:28:15
Postat av: soulell

kan hålla med :)

2010-12-09 @ 03:40:36
URL: http://www.soulell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0