Göteborg resan i bilder

Somvanligt så glömmer jag av att jag har med mig min kamera,
Men fick till några bilder faktiskt!  Enjoy!



Klockan fyra på natten mellan fredag och lördag så brakade Jennies
Säng ihop? xD  Vi sov då på golvet, trångt vare! Men de va naajs!


Jennie var sjusovarn så jag roade mig med att kladda på hennes arm, fint!


Vi åkte in till stan eller ja, jag gjorde och jennie övningskörde! :)


Träffade Wille och Daniel! great!


Sen vare party hos willeboy


Isabell!


Jag och jennie ville ha med utsikten, gick sådär  haha


Kärleksbarn!


Jag och willekille!


Coola Kidz!


Ännumera kärlek!


Inte så nyktra killar och jag ser tillochmed skelögd ut.
Men det är puss

Denna bilden får avsluta!
Var en asbra kväll med asbra folk under en asbra helg!


Puss


Kommentarer
Postat av: alice

ser riktigt trevligt ut! snyggt folk med för den delen :)

2009-03-24 @ 00:07:38
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: H

Charmiga bilder :D

2009-03-24 @ 07:24:56
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?



2009-03-24 @ 07:27:58
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0