God moorning!

God morgon!
Nu sitter jag i skolan i min kära grafsal med Amanda från min klass.
Har precis haft lekton i Rättskunskap och privatjuridik, gick helt okej. Det är faktiskt lite intressant, eller intressantare än vad det låter som. 

Snart ska jag gå till huvudentrén och möta Angelica som jag ska käka lunch med. Hoppas på att hon vill käka en kycklingbaguette på Falkmanska. Tror dock hon var sugen på stationsgrillen. Får se vad det blir, skolmaten är iallafall ingenting för mig haha. 

I HELGEN
I fredags åkte jag och Martin in till ida på förfest, långt att gå till Ida från stan kan jag ju säga. Känndes lite onödigt att jag fixade håret innan vi började gå. 
Det blev iallafall en mysig förfest hos ida med skön gammal schlager. Sjukt vad gammal schlager musik har mer charm än dagens musik. Inte för att jag är någon schlager fantast, jag gillar knappt schlager över huvudtaget, även om jag är ganska open minded. Efter det bar det av till krogen. Det blev en rolig kväll med massa härligt folk och två flaskor vin. 
Jag är nog faktiskt en öl människa. haha! En bra kväll! 

I lördags slappade vi tillsammans med våran bakfylla till MTV's The hills maraton. Jag hatar att jag verkligen fastnar för sådanna program och lever mig in i det so bad.  The hills är iallafall ett av mina guldprogram på MTV. 
Söndagen såg inte särsilt annorlunda ut.  Jag och martin åt Kinamat framför the hills maraton även denna dag. 

Nu ska jag leta upp min plånbok och sticka till angelica! 
SO LONG!  puss 

Puss till Amanda ville hon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0