Fotboll, krogen och feber.

Dålig uppdatering, jag får ursäkta mig.

Blev krogen igår också, förfest at my place med två bra brudar. Stephanie och Diana.
vi blev tidiga till krogen, stack till Grand och kollade läget. Där spelade NiceGuys, haha.
Dansbands musik, klassisk dansbands musik - Inte min grej rikgitgt. Men varför klaga på gratis
underhållning?  Påtal om underhållning, en snubbe på 30år (?) bjöd upp Diana och stephanie på dans,
jag bet sönder mitt finger för att inte få ett skratt anfall, jag var redan på skratt-humör, if you know what i mean.

Vi stack tillbaka till Zätas där det visades Fotboll på storbilds-tv. Jag är inte direkt någon fotbolls människa,
Inte när jag är på party humör iallafall.  Blev asglad när matchen var slut och festen blev lite mer.. festlig.
Åter igår kväll var det sjukt mycket kul folk ute.  Träffade folk jag inte träffat på ett tag och så vidare.
Blev dock ingen långvarig kväll, om man gämför hur sent det kan bli vid andra tillfällen. Jag tog nattbussen
vid halv två, men det känndes lugnt. Det var ju tids-ändring inatt, så krogen stängde vid två istället för tre.
Missade bara en halvtimme där.  Om man tänker så, haha!

Idag vaknade jag vid halv 5, trodde jag var bakis.
Nej, jag var bara sjukt jävla febrig och död.
Känns lite bättre nu, segat mig hela dagen i sängen så det ska nog gå bra.
Har ingen tid att vara sjuk nu, om man tänker på allt skolarbete!


Tack till alla som läser min blogg, eller hur man ska säga.
Det är kul att det är så många som gillar den!  

So long!
xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0