Forever and ever

Det känns så sjukt bra, helt underbart är det.
Jag blir varm i hela kroppen och uppskattar
allting lite mer än vanligtvis idag.


Av dig får jag kraft och av dig får jag viljan.
Jag har aldrig mått så bra av någon som av dig.
Du är i jämn nivå med min familj, så mycket
betyder du för mig and im dead serious.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, Du är en del av mitt liv.
Ingen liten del, utan en helt galet stor del som jag behöver för att gå vidare.
Du stöttar mig och jag känner att du ställer upp när det är någonting.
Och några få ord av dig kan få mig att bli lycklig i hela kroppen.
Att jag kan vara fin i dina ögon en dag jag just stigit upp ur sängen kan göra hela veckan perfekt.
Att vara i din närvaro, att bara vara, det är det bästa jag vet,
En kännsla jag inte kunnat känna tidigare, i allafall inte på samma sätt.
Inte alls. Du är livsglädje för mig.
"Jag vore ingenting om du inte fanns"
och det stämmer verkligen.

Du är unik på många sätt och vis, du är också det bästa jag vet.
Jag skulle gå under utan dig <3
and you know id walk a thousand miles if i could just see you
tonight!

Jag älskar dig, nu, alltid och efter!
  



Kommentarer
Postat av: joss

den låten alltså<3

2009-03-19 @ 23:24:25
URL: http://jjjous.blogg.se/
Postat av: Anna

and you know I'd walk a thousand miles if i could just see you

tonight.. Skulle jag göra för att få ligga med dig!

2009-05-26 @ 15:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0