Dålig uppdatering

Hey allihop!
Kul att jag redan fått folk att läsa mina tre hyffsat meningslösa blogginlägg. Min blogg-start hamnade somsagt när Martin var här, så jag har valt att umgås med honom istället.
Att Martin har varit här har varit askul. Han åkte hem idag och innan det hann vi precis in på en loppis-.. kan man kalla det butik? haha!  Ganska mycket skit, men vanligtvis så hittar jag alltid någonting, oavsett vart jag är. Fanns endel bra grejer också. Pengarna gick till ungdommarnas fotbolls lag om jag fattade rätt. Kul att hjälpa till lite grann kanske, haha! xD

Anyways,
Nu är klockan  19.00 och jag har precis ätit kvällsmat. Blev en ost-och-paprika-fralla. Mums!
Ska snart plocka iordning litegrann från Martins besök, inte för att han har stökat ner, haha, men det blir lätt lite rörigt när man bara har kul i fem dagar, lika bra att ägna sig åt städningen nu. Jag är ändå ledig från skolan imorgon. Ska bli riktigt skönt! Dock skare inte bli en slappdag den också, nej jag ska plugga plugga och finslipa lite saker. Kanske dra en shoppingrunda också. Vet endel armband, halsband och lite kläder jag har spanat in. Får se hur min plånbok mår. haha! :D

Funderar på att gå ut och gå en runda med musik senare, får se. Kanske sparar det tills imorgon.
Nu ska jag iallafall städa och ta ett till glas apelsinjucie som jag egentligen inte borde dricka.
Synd att jag älskar apelsinjucie, fast jag är allergisk. sucks big time!
So long!  Pusss!



Kommentarer
Postat av: disa

sov hos mig imorn! o drick apelsin juice! finna alltid det hos oss :D hah

2009-03-17 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0