att alltid kunna göra mer

Precis så. Är det bara jag som känner så eller är det ett kännetecken på att växa upp?
Hur jag än planerar min dag så känner jag mig aldrig nöjd.
Om jag springer, så hade jag kunnat springa längre.
Om jag pluggar, så hade jag kunnat plugga mer.
Om jag tänker på vad jag äter, så hade jag kunnat äta mindre/nyttigare.
I slutet av dagen så känner man sig lika missnöjd med sina utföranden ändå,
är det bara jag eller är det så för alla?  Jag kommer till punkten då man kan tänka att "Bra gjort Dennis"
Men jag blir aldrig nöjd. Vilket är en av de skönaste kännslorna i världen. Att vara nöjd.
Hm, Det blir nog bra med den saken.
Har varit en bra dag, fint väder och jag har fått gjort endel.
Känns Bra

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0