Always look on the bright side of life

Dålig uppdatering, skyll inte på mig, skyll på skolan haha

Karolin var här igår, Vi båda behövde kritik till våra Nationella Tal.
Även om vi mestadels kollade på youtube videos så känndes det bra att läsa för någon som satt i samma sits.
Jag hade mitt tal idag, det gick okej.  Tappade bort endel jag skulle ta upp, men folk sa att det gick bra.
Så jag får lita på dom!

Idag blire nog lite minishopping, ska köpa en skjorta och ett armband jag har kollat ut.
Känns skönt. 
Hoppas på fezt ikväll också, Lär det bli!
Hade tänkt att plugga, men känner att min vecka faktiskt har innehållt endel plugg. Såpass mycket att jag förtjänar att komma ut lite. 

Även idag är det fint väder, känns bra!
Nu ska jag äta Müsly med filmjölk!

so long suckerzz!  Puss


Kommentarer
Postat av: emma

jag hoppas för din skull att vi ses ute

annars dö.

detta är ett as viktigt h o t

2009-03-20 @ 14:37:09
URL: http://emsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0