a man's gotta do what a man's gotta do

Hej igen  :)

Nu har jag duschat och ätit min lunch bestående av  ost och paprika mackor.
Jag verkligen älskar det, haha!

Har skrivit mitt Svenska Nationella prov - tal också.
Är inte helt nöjd så får nog skriva till lite och sådär. Skulle behöva lite kritik från någon.
Mitt tal handlar iallafall om internets negativa påverkan, jag pratar mycket om Pro-ana.
Vilket kanske låter lätt att prata om, nae not so much. Det ska varken vara ett subjektivt eller objektivt tal.
Hur fan det nu ska gå till, haha! Det blir nog bra!

Det känns så surt att plugga när det är så fint väder, men a man's gotta do what a man's gotta do som sagt.
Ska plugga religion sen också.

Funderar på att ta lite bilder också, Det var ett tagsedan.
Har någon några idér?  Sugen på att jobba lite med dem och inte bara ta en bild. 
Kommentera gärna!

Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0