18 och gammal?

En fredag kväll, en 18åring och en take away pommes.
Jag måste erkänna att det kan vara skönt att vara hemma ibland, Sitta och chilla med äckligt hår och mjuka kläder. Vem tycker inte det liksom?  Men att jag nu är 18år och redan känner mig gammal är inte okej, undermedvetet så är jag fullt medveten om att jag inte är gammal at all.
Men tanken på att jag sitter här hemma, sunkig och käkar slemmiga pommes med kebab sås får mig att känna mig precis just det, gammal. Hade jag varit fjorton hade jag antagligen börjat festa nu, säkert varit full också. Eller ja, "Full"
Usch, inga bra år dedär, men kul hade man.

När jag var och hämtade mina pommes tidigare så såg ungdommarna sitta vid ett långbord på pizzerian här hemma.
Det fick mig att tänka på mig själv i den åldern och hur enkelt allt var. Ens största problem var att hitta någon som kunde ha fest, att klara ett prov man hade i veckan eller ha coola kläder. Jag såg verkligen mig själv där, mitt gäng som alltid hängde på pizzerian på fredagkvällen som en slags förfest. Det var tider det, sånt händer inte längre. Man är för gammal.  Kanske är det inte så hemskt att växa upp, men vem saknar inte att vara ung?
Jag ska käka mina slemmiga pommes och vara glad att jag är 18, Time of my life!  Ska trots allt ut imorgon.
Det blir fint!



Langar sunket ikväll! ahaha!


So long  xoxoxx


[Update]

- Fredags mys hos en kompis
Det blir chill!  so long!


Kommentarer
Postat av: Bexi

MASSA pommes för lilla dennis idag :D

2009-03-27 @ 23:20:12
Postat av: Anonym

nej , fett snygg ! :)

2009-03-28 @ 14:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0