08:51, allt för tidigt för koncentration

"Ens dag blir alltid bättre om man sjunger på morgonen"
Jag vet inte, haha.  Jag ska nog börja sjunga när jag vaknar hedanefter. 

Jag är så sjukt trött idag, helt seg och sitter nu i skolan. 
Jag tillbringar nog mer tid framför Datorn i Mac-salen här i skolan, än med kompisar på fritiden.
Eller jag gör. Det är sjukt.  
Jag längtar verkligen tills skolan är slut, tills jag har fått ett jobb och tills jag flyttat hemifrån och fått allt stabilt.
Åter igen, Stabilitet. Jag är en väldigt impulsiv människa, Råkar ofta boka biljetter till folk och åka på kvällen typ,
Men jag vill ändå ha stabiliteten i mitt liv, någonstans att komma och gömma sig om allt skulle gå snett. 
Någon att komma till när allt är skit. 

Sitter här nu och borde verkligen börja jobba lite effektivare. 
Jag har iallafall gjort 8:a sidor i barnboken vi ska tillverka. 
Känns bra, men jag har säkert gjort fel. Skulle inte förvåna mig Hrm!

Idag saknar jag hultsfred som en gris, längtar verkligen tills man får gå runt och va sådär härligt påverkad och prata med människor och träffa helt nya, udda, härliga människor!  Äch, nog om det! 

Blir nog sova i Vinberg hos Disa ikväll. 
Vad vi ska göra vet jag inte, fezt? Mat? Chill? 
Kan bli det mesta men nu ska jag arbeta, Uppdaterar senare! 

xoxoxoxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0