Awsome time of my life!

Hej allihop!

Idag har varit en riktig softar dag, haha. Som alla sedan
i fredags! :D
Gick upp och skulle gå till Gymmet, tyvärr funkade inte mitt
kort? Blev asarg och gick hem igen eftersom jag verkligen
inte kom in. Pappa fixar det tills på måndag då jag kommer
hem. Jag ska nämnligen ta en weekend i Danmark med
min vän Disa. Ska bli riktigt skönt, slippa Sverige och alla
idiotooos! :D 
Vet inte riktigt när det inträffade men jag har verkligen växt
till mig. Jag har slutat ta folks skit och skiter istället tillbaka
på dem.  Jag är verkligen inte världens bästa människa,
men de som struntar i mig, struntar också jag i.
Jag har lärt mig att stå lite mer på mina egna ben and it
feels wonderful! :D

Anyways, I danmark blir det fina hotell och stor konsumtion
av alkohol! Ska bli riktigt skönt och kul framförallt. Får hoppas
att vädret är lite bättre där än vad det är här, det regnar fortfarande.
Vi har iallafall skönaste bilen ner. Inbyggda soffor och bord.
porr ljus och surround ljud!  Det äär najs! :D Har film på ipoden
också men vi ska ha dator och grejer med oss också så det
blir fiint!

Nu sitter disa med ansiktsmask och röker. Jag känner mig
liite som carrie bradshaw i sex and the city! Fast en manlig
version dock! Haha! Åh sex and the city är grymt, ni som
har missad det har verkligen missat NÅGOT!

Ha det fiint, tjingebang!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0