SUMMER DAYS OF 2009

Hej allihop!

Idag har verkligen vart en kanondag. Till 100%!
Jag började dagen med att sola och fan vad jag har bränt
mig. Är röd som fan haha! Men det känns bra. Det innebär
att jag inte är helt pigmentslös och att jag kommer att bli brun
av det här röda. Underbart!

Vid tre tiden idag åkte jag och Nina till varberg och shoppade.
riktigt mysigt faktiskt trots att det blev lite stressigt. Tar ungefär
30 minuter att åka till varberg och affärerna stänger klockan 18.
Men trots stressen att hinna handla var det riktigt mysigt. så
sjukt fin väder också.  ÄLSKAR DET.
Träffade också Emelie en stund medans vi käkade. Hon jobbar
på torggrillen där så det var extra bra service ;D Fin brud det.
Nina också helt klart, haha!
När vi kom hem satt vi och skrattade en liten stund åt blonda
stockholms bloggare och beundrade deras framgång och
löshår. Sen bar det av till fotbollsplanen där det också finns
ett nät och det var badminton för hela slanten. Så sjukt kul.
Jag, Nina, Diana, Emma, Louice, Philip, Daniel och Fredrik.
Det var riktigt mysigt att spela och snacka skit i pauserna.
Längesen vi här gjorde något sånt spontant. Tumbs up!
Sen kom knotten och fan vad jobbigt det blev, slutade med
att dem som rökte tog en sista sigg och sen stack vi alla
hem. Nu sitter jag här och har precis beställt en festival-
buss-biljet. Så skönt! Peppar som fan till Hultsfred nu,
det är helt sinnes.
Jag hade så galet kul förra året så jag hoppas på att det
iallafall blir minst lika roligt iår. (Klart det blir!!)

Nu hoppas jag att alla som är på Peace & Love har minst
lika kul som jag kommer ha på hultsfred! JAG VILL DIT NU!
frustration!

Ha det iallafall bra så hörs vi senare!
Kisses, hugs and lots of pies!

Btw, förlåt för kass bildupdatering det senaste.
Glömde kameran hemma idag, segt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0