Lördags uppdatering!

Heeey, im alive!
Haha!

Kort sagt så var jag på en riktigt lyckad förfest och gick
sedan ut på bratt i helgen. Det var riktigt fint väder och
alla var på sånt bra humör. Känndes som att
sommaren 06 var tillbaka, då jag var mindre och såg
på saker på ett annat vis. Det sommarlovet var verkligen
kanon! 
Iallafall så var vi på förfest hos systrarna Liljesson.
Mycket dricka blev det och mycket fina människor var det
där.
Senare gick vi till zätas, träffade marie som jag inte sett på
hundra år. Träffade också gabbi och massa annat folk jag
också har saknat. Efter det gick vi vidare till Bratt där jag
också stannade hela kvällen sen. Riktigt lyckat var det och
riktigt bra folk där också. Jag var så pepp hela kvällen.


Jag ser så galet äcklig ut på alla bilder.  Haha, jag är snygg ändå. Eh..

Det var iallafall en fin kväll måste jag säga, tack allihop för den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0