sweet, sweet home!

Hey again!
Är hemma från sverige nu efter helgens weekend
i Danmark.  Insåg att de få ord vi kunde och förstod på
danska aldrig skulle räcka eller ta oss någonstans. haha
nämnligen - pölse, for helvede, de er deiligt. Tänker inte
ta ansvar för stavning. Haha! Så jag körde stenhårt på
engelskan.
Var sjukt avkopplande helg utan dator och inte någon tv
heller. Okej, vi kollade på rasmus på luffen medans vi
gjorde oss iordning för att gå ut och upptäcka danmarks
huvudstad, Köpenhamn.



Fredag!


fula i bilen dit!


Orkar inte redigera några bilder så ni får ta att dom är lite suddiga och
ofixade sådär. 
Detta är iallafall på det första hotellet vi bodde på.
Det var små hus man fick hyra och vi köpte upp kanske lite för mycket pengar
i baren som fanns. Men vad gör det?
Vi drog iallafall ut på krogen sen, in denmaaark!


Vi tyckte väl att vi var snygga eller något! Haha!


Vi kanske gjorde det ja, det finns hur många bilder somhälst, haha!


Kolla in rynket, nu vet vi hur jag ser ut om sisådär 20 - 30 år!
Det finns så många bilder att jag typ random väljer.
Vill ni se får jag ladda upp senare! :)


Jag, milla och disa!


På någon random bar? Band som spelade.
Jag blev uppraggad av en kille som snackade om att jag hade de finaste
leendet han hade sett. Jag hade så fina tänder. Haha!


Något annat ställe som var lite mer våran stil. Sjukt fuktigt och rökigt däremot.
Det var liveband här också. Något danskt rock band.
Det var sjukt nära att vi blev slagna av något skinhead som tyckte vi hade snott
hans öl.. HRM, vi kanske gjorde det. Fast av misstag. Vi trodde det var våra.
Fast vi hade vist inte beställt. Vi fick iallafall gratis öl i baren sen, av den snälla
bartendern.


Dagen efter gick vi runt på stan typ. Chillade och sådär.
Blev avmålade av en kille, kanske orkar scanna in det sen :)
Tycker det är grymt med avmålningar.
Iallafall, snubben på bilden förflyttar sig runtom i världen. Därav jordgloben.
Uppfattade aldrig hur länge han hade hållt på men det var sjukt många länder
iallafall!


Warning please look under your vehicles for penguins - okej?
Haha!


Böger, ja okej. Aslam humor men det är kul! haha!


Var en asbra weekend i danmark.
nu blire banta hela veckan.
Bara kina, donken och restaurang mat.
Ush.
Sög att mobilen inte gick att skicka sms från heller.
Så ni som skickade sms, sorry att jag inte kunde svara.

PUSS



Kommentarer
Postat av: Disa Zetterström

Yey! i had a great time in denmaark whit you"

DE E DEILIGT! <3

2009-06-14 @ 18:15:57
URL: http://dizafiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0