Studio54

Klockan är efter 01:00 och vi har precis käkat cheeseburgare
på donken. Ibland får man vara fet! ..Ibland.. Vi fick iallafall
sånnadär glas som man får vid köp av plusmeny, årets är så
sjukt mycket snyggare än förra årets. Dom nya är i form av en
burk-cola, så står det coca-cola på. ser balla ut tycker jag!
Men jag är jag och ni behöver inte tycka likadant :)

Nu ska vi nog krypa ner i vattensängen och kolla på film.
Studio54, min och disas absoluta favoritfilm att somna till.
Jag älskar den filmen, så bra är den.
Sjukt att klubben Studio54 har funnits/finns? och att det på
den tiden var såhär där och att alla stora stjärnor hängde
där. Tycker det är ballt, så många karaktärer.
Älskar karaktär-människor.



Lite bilder från den riktiga typ.


Någon typ av trailer till filmen vi ska se!
Visar inte alls filmens bästa sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0