Sims3, Daylife och robinson

Jag har varit lite inaktiv här, det finns en anledning faktiskt.
Sims3 har även funnit hem till mig så jag har suttit och 
spelat det nu i typ två dagar. Jag är verkligen en nerd! Haha!

Vad jag har att säga om det är blandade åsikter, Jag tycker
att vissa grejer som skulle kunna vara hur logiska somhelst
är heelt ologiska och bara komplicerade. Grafiken är väl okej
och spelet i sig är väl ungefär som sims2. Det är lite snabbare
att ladda och sjukt mycket roligare att göra gubbar som
dessutom ser mer realistiska ut. Känns ändå som att spelet
är värt pengarna.


Livet annars är helt okej, Jag har ett sjukt shopping sug men
tvingar mig att hålla tillbaka mina pengar. Har iförsig ett
pressentkort på HM som jag fick av fanny när jag tog studenten.
Det kanske man skulle passa på att handla upp! Får se!
-
Jag saknar göteborg helt sjukt mycket och alla fina där.
Vill dit så fort jag bara kan. Får bli någongång efter midsommar!

Wa, detta blev ett lamt inlägg!
Jag ska skriva ett bättre sen!

Vill iallafall säga grattis till Mackan som har kommit vidare i
robinson uttagningen! :D  Det gäller att vara färgstark!


SO LONG !
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0