sand strand och sol

Tjaa alla!
Är precis hemkommen från stranden, så gött att bo såpass
nära havet som jag faktiskt gör. Underbart.
Har iallafall ägnat förmiddagen åt att sola ryggen. Mitt ansikte
är fortf. rött så jag vågar inte utsätta det för mer sol. Mitt pigment
är inte alls som det brukar vara. Haha, brukar bli brun ganska så
direkt. Whatever, kommer bli brun och det är poängen ellerhur? :)
Glömde kameran idag också, tur var väl det för det är fan sand
överallt när man ligger där. På handuken, i håret. Överallt. Så den
hade säkert pajjat med min tur. Haha!

Ikväll blir det nog badminton igen, skönt att bränna lite extra kalorier
på någonting jag tycker är kul. Samtidigt som man hänger med sina
vänner. 
Så har ni en badmintonplan i era trakter så go for it.  Mycket roligare
än det låter!  om man passar på att göra det underdagen och tar av
sig tröjan får man nog en ganska skön bränna också. Tänk på att
smörja in axlarna ordentligt bara!  :D

Vi hörs senare idag, nu ska jag duscha!   PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0