Notice, no sugar added!

Av någon anledning så är jag på riktigt bra humör.

Ett stort IG är ju klart att pappa har köpt en hel såndär
låda med Coca cola. Jag dricker inte vanlig cola.
Cola zero/Cola light får höga betyg av mig.  Nej det har inte
med att jag inte vill bli fet att göra. Eller ja, klart jag inte
vill bli fetare.. Men det har med att jag fördrack mig på
cola en gång i Usa och räknade ut hur många skedar
socker det var i en och hur många skedar socker jag
suttit och druckit i mig. Vidrigt verkligen. 
Cola zero / Cola light, MVG +, my passion!

Någon som har bra tips på musik? Inget är löjligt.
Har somsagt riktigt blandad smak när det gäller
musik! :D  

Puss på eer sålänge!   



Kommentarer
Postat av: Simmeeee

Give it to me dennisliiiitooo :D Mwhaha, saknar dig.. Ska du ut till helgen?

2009-06-30 @ 23:10:38
Postat av: Anonym

cola light är farligare än vanligare cola, så du vet.

2009-07-01 @ 16:36:58
Postat av: Josefin Pettersson

Flylef och Avenged Sevenfold är väldigt bra tycker jag :)



ses på hultan denka! :)

2009-07-02 @ 13:30:22
Postat av: Josefin Pettersson

flyleaf*

2009-07-02 @ 13:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0