Mysfaktor

Det regnar ute, men jag klagar inte. Klockan är mitt i natten
och det är bara mysigt. Ni kan ju tänka er att mitt rum ligger
på översta våningen och jag har plåt-ytter-fönsterbräden.
Det är det bästa som finns efter en jobbig dag. Ligga i min
helt sjukt sköna säng och kolla ut genom mina fönster och
lyssna på regn.
Annars är regn något av det värsta som finns, det kan förstöra
så helt sjukt mycket. Om det regnar på hultsfred blir jag nog lite
ledsen i ögat. Dock låter jag det absolut inte hindra mig från
having the time of my life!

Har varit en mysig kväll faktiskt.
Som jag nämnde i tidigare inlägget så har det varit en riktigt
seg dag men kvällen har varit mysig. Sitter här på mitt rum
och har tänt mina ljus i dofterna, choklad, kaffe och vanilj.
Svaga dofter från Ikea, inte sånna som sticker i näsan.
Har pratat med fina människor på msn och lyssnat på samma
fina låt på repeat i säkert en timme nu och låten är inte lång kan
jag ju avslöja. "So what if im lonley, i know that you come back to
sometime
"
Sitter i min randiga mjukis-tröja från Carlings och tro det eller ej
men jag har också backslick nu. I en sån liten toffs-bulle där bak.
haha! Jag har mina skönhetsbaksidor jag också! Om min kamera
inte hade varit död hade jag kunnat ta lite kort på mig och mysfaktorn
i mitt rum just nu.
Funderar på att hämta lite ramlösa och fortsätta vara social på msn.

Uppdaterar senare
Puss :*


Kommentarer
Postat av: gustafffffff

låten lät ju asbra, för fan ;)

2009-06-11 @ 14:14:46
Postat av: joosss

vad heter låten o vem sjunger? :)

2009-07-30 @ 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0