måttligt irriterad

klockan slog precis 05.00 och vad gör jag uppe? Jo jag
gnuggar mina sjukt svidande ögon.
Jag gick och la mig klockan 00:00 vilket innebär att jag
har legat i min varma säng i mitt varma rum med en
jävla fluga och försökt att somna i 5 timmar.
5 timmar utan någon som helst framgång. Jag hatar
att just jag behöver ha cp sömnproblem.
Jag gav upp när jag såg att klockan blev 04.45, jag får
väl vänta tills ikväll att sova antar jag.
Skiitliv, jag är astrött så varför går det inte? Vet någon?
Måste vara något mentalt? 
Jag är iallafall måttligt irriterad och kommer säkert vara
det hela dagen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0