Längtar somfan!

Kom precis hem från min syster.
Var ute och träffade nina en sväng tidigare idag så gick
jag förbi hennes lägenhet och i hennes stora fönster satt
hennes lilla hund så jag var tvungen att gå och hälsa.
Det blev kinamat och någon amerikansk film, askass.
Typisk tonårsfilm.  Vet inte vad den hette dock, Den gick
på tv.
Iallafall satt vi och planerade våran resa vi ska göra. Hon
ska bjuda mig utomlands, HOW GREAT IS THAT?
Vi satt och kollade runt lite olika och tre ställen vi fastnade
för var


Miami, Det vore riktigt smidigt då jag har släcktingar där som mer än gärna
vill att vi kommer och hälsar på. Dom lär också betala våran rese-kost i florida.
Sen vore det RIKTIGT kul att träffa dom, det var ett och ett halv årsedan jag
såg någon av dem sist. Det är fint i miami också, jag trivs där. Finns inget
att klaga på.  Samtidigt vore det riktigt ballt att åka till


Los angeles, leva livet lite som the hills style. Haha! Det var faktiskt inte så
dyrt..Tyckte min syster! Haha tur att det är hon som betalar och inte jag.
Det här är iallafall ett ställe som vi vill till båda två, vore grymt kul!
Känns typ farligt, måste köpa en ny gaderob innan jag åker dit, så jag iallafall
ser dum ut istället för helt bortkommen. Haha!


Annars var alternativ tre Thailand. Där är det ju lika fint som på bilderna och
det är grym shopping. Så tänker vi lite också. Vi satt och kollade runt bilder
och jag kunde bara tänka på Emma, min kompis, om allt bra hon snackat
om thailand.

Vi får se vad det blir, men inget känns direkt fel så varför skulle något gå
fel. Längtar så sjukt mycket! :D
Ska bli grymt!  När hon sa att hon skulle bjuda mig på en resa tänkte jag
typ en klassisk svensson semester som mallorca eller Teniriffa, well iv got
some damn hell of a good sister! :D 

Hej så länge!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Kaarro

Kom och hälsa på mig i LA då Dennis, ska plugga där om jag kommer in! :):):):)

2009-06-15 @ 12:36:40
Postat av: emma

Vill du rösta på någon i veckans blogg? Klicka på länken och rösta på din favorit!:D http://askerkling.blogg.se/2009/june/finalister-i-veckans-blogg.html#comment



T A C K :D

2009-06-15 @ 12:43:35
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0