Hultsfreed!

Det känns inte helt okej att sitta inne en dag när det är såhär
fint väder ute. Känns segt, fast jag vet att det bara är bra att
vila upp hyn efter att man har solat och som jag gjort, bränt mig.

Har iallafall inga planer för dagen alls faktiskt, funderar på att
spela lite sims3 men det är ganska lamt.

..

Snart äre iallafall dags för hultsfred och det ska bli så galet kul!
Jessica sa igår att hon skulle åka hit och shoppa så jag kunde
bara hänga med henne tillbaka till göteborg sen på torsdagen
eller fredagen!  Vi ska handla lite braha-saker till hultan också.
Jag är sämst på att packa verkligen så jag måste nästan börja
planera min packning snart. Helt seriöst.
Iallafall så är här en lista på saker man behöver köpa till sig på
festival! In my opinion!

- Silvertejp, man behöver det alltid!
- presenning, bra ifall det skulle börja regna eller att sitta på!
- Våtservetter/deo, att göra sig ren med. En deo har dem flesta
men förra året blev min gucci deo stulen. Så en festivaldeo! Haha!
- tältlampa
- Batterier ( till sterion )

Med detdär på inköpslistan så kommer man långt! Sen har man
packningen kvar också och där en galet massa saker som ska
med!  Äch, sitter och snackar massa ointressant! Haha!  Nu ska
jag hoppa in i duschen!  Ha det toppen allihop så hörs vi när jag
kommit ut ur duschen!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0