hemkommen!

klockan närmar sig  8a och jag har precis kommit hem och
käkat en kycklingsallad med fetaost och dressing. sjukt gott.
Känner att jag borde skippat dressingen eftersom stoffe bjöd
mig på glass på sialandet. Snäll kille detdär :)
Förutom att käka glass satt vi hemma hos honom och chillade
drack kaffe i solen och snackade och sådär.
Han ska åka iväg ett tag och det kommer bli sjukt segt, han är
en jag kommer sakna att kunna ringa och ses bara sådär.
Det fixar sig, man får se positivt på saken :)
Det blir bra!  Hoppas bara jag hinner träffa honom en gång till
innan han åker iväg, den 1:e.

Hopphopp, så iallafall har jag haft en kanon dag utan solning
men med chill, kaffe, glass och en trevlig snubbe! Det är inte
fel!

Nu ska jag hämta jucie, hörs senare!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0