HÄXOR - TACOS - HULTSFRED, Lifes on top!

Idag har min kväll mest bestått av häxor och tacos.
Usch vad sur jag blev på mig själv, kunde inte motstå tacos.
Jag har nämnligen sagt till mig själv att jag mååste tänka på
vad jag stoppar i mig iallafall dessa 18 dagarna som är kvar
fram tills hultsfred. Well, som "DennisM" sa i sitt "smal tips"
Så är det väl bara att försöka på nytt och inte tänka på det mer.
Jag ska ju faktiskt träna med Diana imorrn vid 10.
Om hon inte kan komma med så får jag göra det själv.
Ska försöka hinna med att sola lite också, jag är blek som
ett papper ungefär..
Juste, Häxor var det också ja!
Kommer ni ihåg boken av roald dahl om häxor som hatade
barn? Och en kille bodde hos sin mormor och så åker dem
till något hotell så är häxorna där och han blir förvandlad till
en mus.  Haha, iallafall så är det den filmen jag har kollat på
ikväll. Fel ord kanske men den är mysig. Berättar rösten och
hela grejen. Haha!

Livet leker och är på topp just nu, Hultsfred närmar sig och jag
kunde inte längta meer! Helt galet.

SO LONG :*



Kommentarer
Postat av: Emily

hej:), hoppas allt är bra med dig?:)

Ville bara fråga om du vet vad den filmen heter som du såg på? jag har sett den förut och den är sjukt bra men jag minns inte vad den heter:( xD vill se den igen så jag måste veta vad den heter xD

2009-06-18 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0