hallå där mitt i natten? :D

God kväll eller säger man hallådär mitt på natten? eh?
Haha, jag vet inte HEJ iallafall. Kom precis hem från lite
häng med två nära tjejkompisar. Diana och Nina! Vi har
suttit ute och snackat sedan klockan 9e ungefär. sjukt
skönt med sommarkvällar. Snack om allt möjligt.
Allt från torr hud till brännor till slagsmål till dianas dröm.
Haha, Dianas dröm var askul, vet inte om man måste veta
vilka personerna är för att tycka det är kul?

Diana drömde iallafall att hon var på ett jättelyxigt badhus
tillsammans med sin kille. så skulle hennes kille åka någon
rutchkana (stavningen skiter jag i glatt) men när han närmade
sig vattnet så var det jättenära kanten och han åkte in i den
och det var osäkert om han skulle klara sig. Iallafall så när
Diana träffade honom låg han på en liiten bänk, det roliga
var att han hade blivigt en daggmask. Haha, och nivet dom
där banden med nycklarna på man får när man är på bad-
hus. Den låg jämte. Haha Diana stod alltså och pratade
med en daggmask att "Snälla klara dig, kämpa!" Haha!
Varför en daggmask? Om drömmar har betydelse skulle
jag gärna vilja veta varför! Haha!

Ja, sommarnätter med chill och snack om allt mellan
himmel och jord är underbart! 
Nu funderar jag på om jag ska ta en macka eller något.
Fast jag väntar nog tills imorgon, lika bra att stå över och
slippa dedär få kalorierna!

Ha det kanon och hoppas alla haft en lika bra dag som jag!

/Ska svara på komentarerna om håret senare, tack ska ni ha
som svarade! :)


SO LONG! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0