Gymmaa

Hallå och god morgon.

Jag brukar väl gå upp vid denhär tiden nowadays!
Men idag har jag hunnit träffa diana som var min gym-
parter idag haha! Tänkte ta kort på gymmet idag men
sen kom jag på att jag inte var särsilt snygg helt
svettig och äcklig. Haha!

Tränade iallafall hårt i 1,5 timme. Kände att jag hade
förlorat den kondition jag en gång hade haha! Men
det är iallafall framsteg.
En kille här i området jag bor i är världens översittare
och han brukar aldrig hälsa, förvånad blev jag när han
faktiskt kom och snackade med mig på gymmet.
Men det var kul!  Har käkat lunch/frukost bestående
av två mackor med sallad och ägg. Kände mig helt
okej nyttig faktiskt!  Ska snart fixa håret också efter
duschen. Sjukt skönt att duscha!

Vi hörs senare,  PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att träna mer än 45-50 minuter är dåååligt. Kroppen töms på energireserverna efter den tiden och allt efter det är typ waste :p

2009-06-18 @ 23:17:10
Postat av: Gustaf

från gustaf!

2009-06-18 @ 23:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0