Fuck you

God kväll!
Tänkte meddela att det blev lite slö shopping innan.
Två par byxor och en hatt.


Nu sitter jag och kvällsfilosoferar. Jag hatar det egentligen.
Jag blir alltid på dåligt humör och från att ha kommit från
en dag då jag iprincip är trött på allt och alla så visar det sig
också att det är mitt liv jag är sjukt trött på ibland.
Vissa personer i det, whats the deal with you?  Vad ska vi,
snarare jag göra? Förändring får det bli annars vet jag inte
hur jag vill ha det.
Vill ha stora förändringar i mitt liv och det stör mig så mycket
att jag inte kan få det.
Jag vill flytta. Här ifrån och ta med mig de  människor jag
faktiskt tycker om så sjukt mycket.
Ingen som är på att flytta till Göteborg? Någon som har ideer
om jobb i göteborg?
Denna biten kan jag leva med. Jag kan leva med att bo på ett
pissigt ställe så länge de bra personerna finns omkring mig.
Det jag inte tål är personer som borde vara närvarande grymt
mycket mer inte är det. Det finns gränser och det är nått nu.
Bägaren har runnit över, whatever the fuck you want it to be.
Jag orkar inte försöka längre, är jag din nummer två. Är du
min nummer tre. Så enkelt är det.



Kommentarer
Postat av: jooosssssaan

jävligt bra skrivet! (y)

2009-07-30 @ 17:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0