Bättre humör och vinkällare

På betydligt mycket bättre humör några timmar senare sitter jag nu
på mitt rum och har precis öppnat en färdigblandad drink på burk.
How cool is that?! Det har säkert funnits länge men jag har missat
det helt.  Hittade det i våran vinkällare vi har under vårt hus. Mamma
och pappa hade köpt sådanna i tyskland när de var där i lördags.
Tror inte de skulle vara den största dealen att jag tog en och smakade.
Det är trots allt sommar och pappa håller på att starta grillen. Det är
så sjukt skönt väder och alla snackade om regn idag? Nae, inte en
droppe har jag sett.
Jag har iförsig tillbringat nästan hela dagen på sommarstället i skrea.
Jag, mamma, syster och hundarna. Det var faktiskt helt okej, tog ett
dopp i havet också vid 10 tiden i morse.  Sjukt kallt tyckte jag att det
var men jag tänkte att sån badkruka som jag har varit i år så måste
jag ta min bada-i-havet-oskuld-2009 innan jag åker iväg till hultan.
I sure did och när jag väl var nere så ville jag inte gå upp.
Har även bättrat på min bränna idag, så nu är jag lite brunare, lite
fräschare och lite svettigare. Haha, jag måste nog ta en dusch
innan jag sätter mig och äter med pappa.

skulle bara hålla eruppdaterade om läget så hörs vi senare!
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0