Ångest och lycka

Hej allesammans!
Jag tänkte bara skriva varför jag inte har uppdaterat på
riktigt länge. Till störst del handlar det om ångest för att
jag inte uppdaterat - alltså känndes det dumt att uppdatera
när jag vet att folk väntar på vissa bilder och liknande.
Sen har det varit bal, studentvecka, student, efterfest och en
väldans massa grejer.

Så jag gör så här att jag LOVAR att lägga in bilder från både
student och bal och studentvecka.  Det är en riktigt stor bild-
uppdatering ni sitter och väntar på,  I can tell!  Jag ska bara
fixa med bilderna, förminska dem och ta bort alla onödiga.

Jag börjar med att skriva om min dag idag för att få bort min
ångest över min dåliga uppdatering.
Idag har varit väärldens skönaste dag.
-
Jag gick upp vid nio och hoppade in i duschen direkt, insåg att
jag måste köpa nytt balsam!  Vid tio var jag klar och fixad och då
kom också Stephanie hit, en nära vän till mig :)
Vi drack två koppar kaffe och hon tog en liten cigg i vårt uterum.
Vid halv elva gick vi ut med dennis, hunden, och träffade louice
med hennes nästan lika lilla hund. Det uppstod kärlek vill jag lova!
haha, fint att se! 
Efter det drog jag och stephanie till min syster och drack återigen
kaffe! kaffekaffe<3 och tog varsin plopp, det förtjänade vi efter en
timmes vandring!   Efter det fick vi för oss att vi förtjänade lite
shopping också. Så vi gick in till centrum och fick gratis kaffe för
vi är så snygga, haha. Nja kanske inte..  och sen stack vi till MQ.
Jag köpte en jacka
en tjocktröja
en väst
en skjorta
ett linne
och ett par byxor.


Efter det följde stephanie med mig hem och åt mat som mamma
hade köpt till oss, kollade på lite sex and the city och sen har jag
mest fixat med ipoden. 


Jackan, Blue print, 1000:-


Tjocktröja, jag har redan en men kan vara bra att ha två :)
Blue print, 300:-



Väst - en knapp, Emilio, 500:- 

 
Skjorta, emilio, 500:-



Linne, emilio, 199:- ?


chinos, 500 :- ?


Förlåt för kassa bilder. Kameran ville dö hela tiden! 

SO LONG!
PUSS! :*


Kommentarer
Postat av: emma

skjortan gillade jag skarpt!

2009-06-15 @ 19:28:44
URL: http://smellslikepeach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0