Aldrig mer..

Hej!
Jag är hemma för första gången denhär veckan. Skolan
har kännts som en festival, det har varit sitta ute i det fina
vädret och dricka öl. Fylla fylla säger jag bara.

Min uppdatering är inte ens lite kul, den är sämre än vad
jag och amanda var på Gymnastiaden i skolan.
ÅH det har varit en sån fin vecka! Sån fin tid med härliga
treor. Det blev vist ett riktigt bråk och jag stod och skrek på
en kille som skrek på mig. 
Det blev bråk för dom kastade sirap och mjöl på oss för dom
trodde att det var vi som kastade vatten och mjöl på dem.
Iallafall, det slutade med vänskap och handshakes!


Imorrn tar jag studenten, Det är helt sjukt. Riktigt sjukt är det.
Jag vet inte om det har slagit mig att jag aldrig mer kommer
att träffa min bästa klass mer. Det har verkligen varit fina år
med alla i min klass.
Nae, jag har nog inte förstått att jag slutar i morrn för jag är inte
ledsen och det kommer jag vara när jag fattar att det är slut. 
06Mp lämnar skolan för att inte återvända igen. DET ÄR HELT
SJUKT!
När blev vi såhär stora? Vart tog all tid vägen?
Det går inte att beskriva kännslan, det känns såå.. tomt fast
samtidigt helt asbra. Har man inte upplevt det så kan man nog
inte förstå. USCH, min klass.. Jag vill inte lämna dem..


Kommer iallafall en grym bilduppdatering snart.
Bal
Studentvecka
osv.  Har gjort ett videoinlägg också.
Som jag inte tror att jag kommer lägga ut, lol!


Nu ska jag sova för jag tar studenten i morgon.
WA!


Kommentarer
Postat av: josefinhedqvist

jag drömde om dig inatt, haha. du var jätte gullig :]

plus grattis till studenten :D

2009-06-09 @ 13:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0