Wacka wacka weey!

Hej igen!   Jag tänkte bara dela med mig med mitt humör lite!
Jag är på sånt fruktansvärt bra humör och jag kan verkligen
inte sitta still överhuvudtaget. Jag vill till Göteborg och Hultan
NUU!  Men det är imorrn också sen på fredag drar jag här ifrån.
MED NÖJE! Sen efter Hultsfred blir det nog Kalmar en sväng
också. Jag har massa bra att se fram emot och humöret är
verkligen på topp, så som vädret och allt annat också!
Styling tält iår också sa malin på msn nu, så jag slipper att
gå till ett sälj-stånd och fråga om jag får låna lite el till min
plattång. Haha! 

Underbaraaaa liiiv!
Nu ska jag lyssna på lite Angel - Sommaren i city 1990.
The year of my birth, och vara glad!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske ses på fredag då! :D

2009-07-01 @ 18:02:42
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0