vad tycker ni?

Nu har jag tvättat mig och tagit på mig riktiga kläder, nu är det bara
håret som är problem. Fortf. inte färgat eller klippt det så det hänger
mest med blond utväxt och taskig blekt brun färg.  Jag har nog kommit
fram till att jag ska färga det mörkbrunt, fast alla vill ha mig blond igen.
Svider lite med tanke på att om jag skulle vilja bli blond skulle jag bli
det ganska snabbt och lätt nu. Men jag vet inte om jag pallar. sliter så
mycket. Vad tycker ni?

Iallafall så ska jag snart ta bussen in till centrum, möta upp erica och
martin. Fixa lite grejer och köpa lite kläder. Blir fint! 
Bra väder idag också makes me happyy!
Har iförsig suttit inne hela dagen som jag antar att alla andra arbetslösa
lata studenter också har gjort idag.
Gud, jag vill ha ett jobb, gärna i gbg, hade varit wonderfulwonderful.
Men det är väl inte det enklaste att hitta direkt.

c'ya!  :*



Kommentarer
Postat av: Jen

Mörkbrunt utan tvekan, det passar du i :]

2009-07-24 @ 16:45:45
URL: http://adept.blogg.se/
Postat av: Anonym

mörkbrunt! :D

2009-07-24 @ 16:56:05
Postat av: joosss

om det är jobbigt med att blondera oså så tkr jag verkligen att du ska färga mörkbrunt det passar du minst lika bra i! :)

2009-07-30 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0