Morgonruffs, dålig andedräckt och förhållanden


Skönheten har trots allt en baksida, God morgon säger jag och come on
ingen är särsilt snygg på morgonen! :D


Jag fastnade för en speciell fråga jag tänker svara på, den är ganska relevant
just nu. och närfan började jag använda ord som relevant?! :D  ahah!


Anonym:
Vad söker du i ett förhållande?

Svar:
Det är verkligen en sjukt svår fråga och det finns så många olika svar på dedär.
Men jag ska försöka hålla mig kortfattad.


I ett förhållande letar jag efter någon som bryr sig om mig och är stolt över att
visa upp mig. Inte direkt så att man går fram till alla och säger vem jag är men
håller en arm över mig i soffan eller håller handen när man kollar på film. 
Jag är en mys-person och i det perfekta förhållandet skulle man faktiskt kunna
sätta väckarklockan en kvart tidigare och ligga och vakna tillsammans, kramas
pussas och fånga upp dagen med lite mysigt morgonrufffs och dålig andedräckt.
I ett förhållande letar jag också efter någon som låter pussar komma naturligt
och jag ska inte behöva vara den enda som tar intiativ till kramar och pussar.
Jag tycker alltså att det ska komma naturligt titt som tatt.
Jag vill att min parner ska vädesätta tiden med mig och tycka det vore helt okej
med en hemmakväll tillsammans med mig, ligga på soffan, dricka lite vin och prata.
Tv'n behöver inte ens vara på. Samtidigt är jag oftast inte den som vill vara hemma
utan går hellre ut. Men vetskapen om att en kväll med bara mig uppskattas, det vill jag
känna.  Jag vill kunna känna mig bekväm och veta vad min partner tänker på.
Alltså vill jag kunna prata om allt, även det dåliga i ett förhållande då man måste
prata för att lösa problem. I ett förhållande vill jag också att fina ord ska komma
naturligt så som att få ett rando sms med tre fina ord med perfekt kombination
då det skulle göra min dag. Kort sagt så vill jag vara allt för min partner, så som
min partner ska vara allt för mig.
Över till de lite mer seriösa så vill jag självklart att jag ska kunna lita på min partner
och att min partner ska kunna lita på mig. Jag kan acceptera misstag, förlåta även
de värsta men jag är sån som person och tycker att alla förtjänar EN andra chans,
Hemligheter får man självklart ha, jag skulle inte klara av att inte ha hemligheter men
att höra saker som på något vis berör en ska inte komma som en chock när man
läser det någonstans eller hör det från någon annan. Man ska vara öppen, you know
the story.
I ett perfekt förhållande ska också båda behandlas lika, ingen ska få mer värdighet
än någon annan och man ska behandla varandra med respekt oavsett vad.

Det här är verkligen bara en brakdel av vad jag vill säga men jag börjar få ont i nacken
Så jag får se om jag fortsätter på dethär senare eller ngt. 

So long puss!


Kommentarer
Postat av: e

Tänkvärt! Dessutom skriver du bra.

2009-07-19 @ 19:14:40
URL: http://krapniknil.blogg.se/
Postat av: Emelie nl

när man läser de där så blir man inte så pepp på singellivet! :O

2009-07-19 @ 19:50:37
URL: http://bortajavel.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tycker alltid att du är skitsnygg, morgon som kväll! Men det ligger ju i generna... Ha ha :D Skämt åsido, hittade din blogg för ett tag sen och tycker att du skriver jätte bra! Stolt blir jag...! :o) Kram från kusinen

2009-07-20 @ 00:32:35
Postat av: Bexi

Finis Dennis, du är värd det bästa!

2009-07-20 @ 12:58:50
URL: http://bexibellamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är tydligen lika snygg om morgorna som annars!

Och säger som de andra, du skriver även bra. :)

2009-07-21 @ 02:46:57
Postat av: alexis

ÄNTLIGEN! en kille som kan vara ärlig om hur han vill ha förhållanden. Mykcet bra, tummen upp för dig!

2009-07-24 @ 13:20:25
URL: http://alexiislinnea.blogg.se/
Postat av: sandra pixie

Hej din blogg är bara för bra.

Riktigt fin är den oxå :)

Du berättar jätte bra, riktigt bra svar gav du.

De är perfekta förhållande verkligen.

Inte ett förhållande som man skulle tacka nej till.

Fint skrivet och allt

2009-07-24 @ 14:34:35
URL: http://extremtmongo.blogg.se/
Postat av: jossan'

riktigt bra skrivet (:

2009-07-27 @ 21:20:48
URL: http://josefinegerhardsson.blogspot.com
Postat av: C.

haha, fan du är ju dum :D huuur fin som helst all the time. !

puss !

2009-08-02 @ 21:30:56
Postat av: Malin

hejhej, du känner inte mig! menmen...

måste bara säga att du skriver skitfint! som sagt, ett sånt förhållande som du beskriver skulle man inte tacka nej till precis.

2009-08-09 @ 22:53:59
Postat av: Melie

Snygg-Dennis! Du, jag och Jenny bör ta en fika någon dag!!

2009-08-11 @ 23:51:57
URL: http://meliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0