morgon filosofi! eller förmiddag?

God morgon allihop!

Jag har precis rest mig upp ur sängen för första gången idag.
Okej, jag gick upp och gjorde kaffe tidigare men sen har jag
legat  här hela dagen! Eller förmiddagen.

Har kollat på I taket lyser stjärnorna som säkert de flesta iallafall
har hört talas om.
Jag vet inte om det var för att jag är i något sorts kännslomässigt
stadium eller om den var så berörande som jag tyckte den var.
Jag lipar ALDRIG för film, men today i did, oj så omanligt.
Ja, jag är kanske inte världens manligaste man anywayz xD
haha!
Den fick mig iallafall att tänka på hur kort livet egentligen är,
hur kass man är på att berätta för folk vad dem verkligen
betyder för än.  Hur onödigt det är att inte visa vem man
är.
Jag kom också in på banor om "Vart har jag tagit vägen?"
Inte för det tillhör filmen alls, men jag har tappat bort delar
av mig på  vägen känns det som. Men jag vet att de finns
där jag ska bara hitta klivet över tröskeln så kommer jag
igen.  Jag ska från och med nu, vara mig själv till 100%
Fullt ut och vara nöjd för mig och mina åsikter.

Ska svara på lite frågor senare, Fått endel intressanta.
Så catch up later, nu ska jag nog sätta på mer kaffe! :)

Ha det fint, soo long :* 


Kommentarer
Postat av: Emelie nl

omg, läs boken.. Den grinar man åt! :O

2009-07-19 @ 15:36:22
URL: http://bortajavel.blogg.se/
Postat av: Hallååååå

vad hände med balbilderna? Vill se hur du såg ut :O

2009-07-20 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0