Meningslöst inlägg

Bonjour!

Har precis städat hela lägenheten, det tar faktiskt tid och är mer ansträngande
än vad man tror.  Men det är kul när man är klar, det är så fint!

Sitter i soffan varm och ful efter att ha städat. Ska det snart bli ändring på.
Ska fräsha upp mig lite och fixa till håret. Egentligen helt onödigt. Men för
min egen del, tycker man ska göra det som krävs för att må så bra som
man kan med sig själv och allmänt.
För mig är det simpelt, En dag då jag känner mig trist räcker det med att
gå ner till stan och köpa en ny tröja eller vad som helst, svårare än så är
det inte för mig. Tycker att man kan kosta på sig sånna småsaker.

En tanke bara.


Annars i dag har det inte hänt så mycker alls, insett att det finns en kanal
som heter SvtB och visar barnprogram hela dagen. Haha,
Nej förlåt, jag kan inte skriva nu.
Inget vettigt.

Ha det fint allihop, imorrn kommer nya bilder jag har tagit! :) :)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0