Hey'all

Sitter inne på gunvors rum hemma hos martin och gunvor i kalmar.
Martin började vid 12  och gunvor började för en liten stundsedan.
sitter och smaskar på lite Guacamole och tacos chips.

Jag tänkte att jag skulle köra en liten uppdatering över veckans gång.
Bla hultsfred osv. Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder eftersom
jag inte är hemma utan hos martin och gunvor, men lite videoklipp
blire! haha!

I måndags drog vi med festivalbussen till hultsfred från göteborg,
resan var inte alls vad jag förväntade mig. Folk var sega och inte
alls pepp. Utom vi, vårat gangbang då. Haha, vi fick tillochmed
bussen att sjunga elefantlåten, nivet den - Två elefanter balanserade..
Vi hade iallafall hela bakre delen på övervåningen av festivalbussen
för oss själva och det var riktigt kul. Jag har änna riktigt fina vänner ey.
När vi väl var framme i hultsfred och skulle hoppa av bussen så var jag
så lycklig över att det var uppehåll, skulle jag inte ha varit då det helt
plötsligt började spööö regna. Jag tog skydd bakom daniel och lyckades
hålla håret tort, annars var jag dyngsur. Haha,
Efter att min handyman till granne hjälpte mig att få upp mitt tält så slutade
det regna och jag satte på festivalpeppen, helt underbart.
Jag måste säga att jag tycker vädret var okej. Det regnade då och då och
jag tror jag hatar regn mer än någon utav er som läser gör men jag störde
mig inte på det alls faktiskt.
Dygnade två nätter
Blev sjukt ledsen och funderade på att åka hem(Fick höra en hyffsat negativ
nyhet)
Träffade helt underbara människor
var full som en ko
Fick många roliga citat och låtar som alltid kommer påminna mig om Hultsfred09.

Kanon!

Brukar du också äta runt hålet?
HAHA! <3

Ni som vart på roliga och lyckade festivaler vet att det går inte att beskriva!
För mycket bra helt enkelt.  PUSS


Japp, jag sitter och försöker låta som en apa :)


 
Jag hade rakat mig, eh.. Detta var the song of hultsfred 09
 

Det kom världens skur, jag såg förjävlig ut och var kalasfull!

Skitsamma om jag är hemsk på videorna, chillar på't !

Ha det fint!  Sooo long puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så söt!

2009-07-14 @ 20:29:46
Postat av: Helena

AHAHHA fan va jag skratta när det kom ; är du vår elleRRR? xDsåå bra ! hahaha

2009-07-16 @ 21:01:42
Postat av: Helena

ÅH, mena våT*

2009-07-16 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0