God morgon

Sitter i ericas egna lilla stuga och den är riktigt fin faktiskt.
Jo, varför sitter jag här i en stuga på öland?

Igårkväll vare förfest hos ida, riktigt mysigt hade vi och alla var
på bra humör!  Efter det blev det krogen, KM eftersom att allt
var stängt för dem som inte passerat 20. SURT, jag tycker det
är löjligt.
Iallafall delade jag och martin på varann för han ville hem och
jag ville hänga ute lite till. Nu efteråt ångrar jag mig lite men
what to do what to do.  För grejen är att jag har inte ens någon
nyckel till trapphuset där som är låst under natten och martins
mobil gick sönder igår så jag kunde inte ringa honom heller.
Jag hade antagligen suttit utanför trappuppgången.
My misstake att inte tänka på sånt.


Vet inte hur jag ska få tag i martin heller, så om du läser detta

kan du väl ringa mig? 

Hoppas alla hade en bra kväll igår och att alla får en fin kväll

idag :)

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0