Goa gla'a Göteborg!

Hej allihopaa!

I morse kom finungarna till mig och handlade och käkade i det fina vädret.
Efter det åkte vi hit, hem till jessica där jag också befinner mig nu.
Vi kom också precis hem just nu efter grillning och kubb i en park här i gbg.

Jag har insåg innan vilken fruktansvärd tur jag har haft att träffa allihopa.
De är verkligen människor som jag inte har någonting ont att säga om.
Blir glad av att bara kolla på dem och veta att de faktiskt är mina vänner.
Fick jag en önskan i nuläget skulle det vara en lya och ett jobb här i Göteborg.

Tillbaka till ämnet så började vi iallafall grilla hemma hos Sandra som inte var
hemma. Haha!  Jag, Jessica, Jennie, David, Amy och Sanna.  Satt och tjötade
om allt mellan himmel och pannkaka och skrattade så vissa av oss fick tårar.
Efter det begav vi oss då mot denna park som vi spelade kubb i, Jag vann båda
gångerna (!!) Dock vare bara jag och Daniel i samma lag första omgången och han
slog ner alla klossarna inkl. Kungen. Men jag träffade svansen hela ti'n (Nära skjuter
ingen hare)  I "Halvlek" eller pausen så kom också en kille som åkt från sthlm och
blivigt dissad av sina polare, stackar.  ELIN GERO, Om du läser så vare din kompis!!

Nu sitter vi här och dricker oboy och jessica packar inför hultan.
SJUKT PEPPADE VI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!! <3

pusspåreva!
So long :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0