Gårdagen och spicegirls

Igår var en blessing från åvan! Helt sjukt bra blev kvällen!
Någon råkade få med två 26åriga snubbar från solna hit,
som vi inte ville ha här haha! Nej, men Vi träffade en trevlig
snubbe också som hängde med på efterfesten och betalade taxin?
Snäll kille alltså. 
Iallafall så på krogen blev det två shottar, en flaska champange och
två öl.  Helt okej faktiskt, riktigt mysigt ställe var vi på också. Krögers
heter det och ligger här i kalmar.  Jag hade inget att klaga på, vi höll
på fram till klockan 10 i morse så jag har sovit 2 timmar i natt, INTE OKEJ!
Nu sitter vi och dunkar Spicegirls och ska snart in till stan, Martin ska
köpa en mobil och jag ska köpa en kaffe.. Haha!

Tack för alla fina kommentarer också, Jag blir jätteglad! 
Ha det fint allihop, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aah Krögers är mysigaste stället nånsin, min kompis jobbar där. Kul att du också gillade det! (:

2009-07-21 @ 17:07:16
URL: http://imitch.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0