förkrök och krogen, kalmar by night!

Öppnade precis en billig Dansk fadöl från systemet.
Sitter i lägenheten med erica och martin som fixar håret. Vi har
haft lite chill-drick och bestämde precis att vi skulle gå ut på
krogen. Funkar helt okej för mig.  Billig öl och krogen, wonderful!
Själv orkar jag inte fixa håret och göra mig snygg, trots att det är
något av de saker som jag bryr mig mest om. Jag kör på keps,
skjorta och uppvikta chinos och stor sjal. Allt i en grå och blålila
nyans. Har köpt nya skor också som passar helt okej till dethär.
Mina skor gick sönder första dagen på hultsfred och ja,  det
regnade. Tack Nils för flippfloppen jag fick låna hela veckan!

Hoppas att alla har det lika bra som jag!
Nu ska jag med ut på balkongen och kolla på när de andra
röker.. Pfff!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0