Fina göteborgare och fint humör

Hej hej allahopa!

Sitter nu för förstagången på hela dagen utan att vara stressad.
Har iallafall packat klart inför hultsfred nu, ena väskan väger 24kg.
Då har jag inte räknat med kläderna heller. Helt sjukt, men dricka
väger som sagt. Allt ska inte drickas själv heller. Haha!
Varför jag packar nu är för att imorgon så kommer tre fina människor
hit från göteborg och ska handla och hämta upp mig och åka vidare
till Göteborg, Underbara Göteborg, som jag skulle göra vad som helst
för att bo och få ett jobb i. Nära alla fina människor som jag bara vill
krama (!!)
Nu äre inte så och jag sitter fast här, Det funkar det också. Finns många
fina människor här också, påstår verkligen inget annat.
Jag har bara fastnat för göteborg och de människorna där och håller också
dem väldigt varmt om hjärtat!


Jessica, puss


Jennie och Daniel, puss


Hej sålänge!
PUSS på er också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0