Det handlar om viktminskning och när man ska ta tag i sitt liv

sitter inne på lookbook och kollar runt på alla snygga människor
med sina sjukt bra kombinerade kläder. Jag börjar tänka på mig
själv och mina sjukt tråkiga kläder.
Hur många är som jag och tar verkligen inte tag i sitt liv?
Hur många gånger har man inte sagt att man ska ta tag i sin kost
droppa några kilon och varit helt inställd på det - ändå låter man
det rinna ner i sanden och köper en cheeseburgare på donken?
Jag vet inte ens om jag vill säga att jag ska försöka (igen) för att det
känns som att varje gång jag bestämmer mig för att tappa några kg.
så går jag bara till donken i slutet av dagen. Säger inte att det är något
fel med att unna sig onyttigheter då och då. Om det är det man vill.
We're only human.
Iallafall vill jag tappa kilon och köpa snygga kläder, Den stilen jag är
ute efter kräver det. Så jag måste verkligen ta tag i mitt liv, gå ner i vikt,
uttöka mina gaderober  och vara snygg! haha :D

Anywayz, vi hörs lite sen



Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

Gymma :)

2009-07-30 @ 22:24:02
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du ätstörningar? alltså, du är smal.

2009-07-30 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0