"Vad porrig din farmor hade varit"

Fin dag idag, Jag har träffat sanna ( en kompis från Jönköping ) och hennes
sjukt sköna kompis. Skrattat ungefär 90% av tiden vi hängde. Och det blev
några timmar över kaffe och shopping. Jag klagar inte alltså!
Visst är det underbart att sannas kompis skulle köpa underkläder till hennes
farmor? Jag fattar inte.  Iallafall när vi var där och kollade på grannys så såg
sanna en porrig morgonrock i leopard. Hon skriker ut,
"Den, tänk vad porrig din farmor hade vart i den!"
Sannas kompis pappa, står av en slump precis brevid.
Sånt som inte får hända, det händer sanna.  Haha! Älskart!

Ikväll är det iallafall fredag, eller det har det väl varit hela dagen.
Jag är sjukt sugen på att hitta på något, men somvanligt händer väl ingenting
här. Inte för att mina vänner här är tråkiga, men det händer aldrig något.
En av anledningarna till att jag iprincip ständigt är på resande fot och vill
flytta här ifrån more than anything.
Antar att det blir en dag hemma. like any day.
Vi hörs senare! PUSS


Bild från google.

Translate here!




Kommentarer
Postat av: Sara

Ville bara säga att din blogg är sjukt fin och intressant att läsa. Jag hittade den för inte alls längesedan när jag kollade din bdb för första gången på länge. upptäckte att jag fortfarande var vän med dig där.

Aja, hoppas allt är bra med dig iaf och att du får en jättemysig och trevlig jul! Kram

2009-12-18 @ 21:57:28
URL: http://lizeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0