Tidigt en Jule morgon!

22:e december och allt är vitt och fint.
Då jag har ett fönster där solen alltid lyser in helt sjukt mycket
(om solen lyser vill säga) så vaknade jag och allt var så vintrigt och fint.
Mamma och pappa julpyntade, inte för att jag gillar julpynt alls. Tycker det
ser skräpigt ut men mysigt är det ju!
Gjorde mig en smoothie och grönt te och kollade på jul med Ellen.
Kände mig allmänt pepp på livet!

Nu sitter jag och lyssnar på diverse Jullåtar och jag kanske kan erkänna att
jag gillar julen lite trots allt. Ytterst lite. Haha!
Vet ni någon bra jullåt förästen? Jag förerdrar Janice dickenson's version på
Last day of christmas. Haha! Hon är fantastisk!

Men vi hörs senare!
Puss


Translate here!


Kommentarer
Postat av: cindy

Visst är det härligt när julstämnigen infinner sig utan ansträngning, tror det är snöns förtjänst i år ;) hm.. har itne så många jullåtar på G, last christmas gillas alltid av mig :)

2009-12-22 @ 16:16:16
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-22 @ 22:37:26
Postat av: Linus ;D

Haha,Janice(Y)<3

Lady gaga christmas tree helt klart ^^

2009-12-22 @ 23:36:24
URL: http://spocktacular.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0