this city lights

Har fått kommentarer om min dåliga uppdatering (Jag kan inte annat än att hålla med)
Men nu känns det som att jag är på gång igen, till oss bådas vägnar! Eller hur man säger.
Till dig som blev ledsen för att du missat mig i jönköping - JAG ÄR KVAR!
Kanske ses vi hurru.
Igår var jag och joachim iallafall impulsiva efter två liter cola (vihardruckit20litersenjagkomhit)
och stack ut och tog lite bilder. Snabbt och effektivt, svinkallt var det och jag frös.
Annars är allting bra, mamman min har fyllt på mitt kort och snart ska vi nog köpa lite
mer cola, fina mamman. Vi ses!
Peace







Kommentarer
Postat av: Disa Zetterström

svara när man ringer din bajs

2009-12-10 @ 23:26:16
URL: http://dizafiza.blogg.se/
Postat av: Linnea

Borsta tänderna ordentligt, Annars kommer tandtrollen ;D

haha humor

2009-12-11 @ 12:51:36
URL: http://cocosunshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så snygg mannen!

2009-12-16 @ 21:01:56
Postat av: Anonym

något på G mellan dig och Joachim? ^^

2009-12-17 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0