Tankespridd och lycklig

Har precis kommit hem från dagens umgänge - Malin och Elin.
Energi klick i vardagen. Det var fint!
Nu sitter jag i ett par superkorta vita mjukis shorts och ett vitt
linne. Känner mig lite som en mentalpatient. Nitarna runt min
handled kanske tar bort kännslan en del. Haha.

Jag har så många tankar som snurrar i mitt huvud just nu, så
blandad. Lyssnar på mys-depp musik med Melissa Horn, helt
underbar är hon och jag är så himla glad. Jag är så glad över
mitt liv. Samtidigt är jag sjukt rädd för vad som ska hända med
mitt liv. Jag behöver ett jobb.
Jag är så dum och vill inte skriva in mig på arbetsförmedlingen
och få pengar för ingenting heller. Inte för jag tycker det är fel.
Men jag vill så gärna klara mig ändå.
År 2010 Ska bli mitt år. Jag ska ha jobb, jag ska flytta, jag ska
ha den gaderoben jag vill ha. Jag ska gå med slitna converse på
gatorna i sommar. Jag ska vara lycklig och jag ska vara nöjd med
mig själv. Jag ska vara den som tycker det är skönt att sätta mig
på ett cafe med en kopp te och vara nöjd med livet.
Jag ska på jobba baken av mig för att ta ledigt för sommarens
festivaler jag vill gå på.
Jag ska dricka vin på en blå/röd/vit streck-rutig filt i en park med
musik från ipoden och skratta med vänner.
Det är mycket jag vill uppnå med 2010 och jag måste klara det.
Jag vill så mycket.
Men jag är glad, nu är jag glad!


äh, vilket märkligt inlägg det blev.
Vi hörs av senare, ska fixa te och vara nöjd med tillvaron! Puss!

Translate here!


Kommentarer
Postat av: Caroline

bra mål! man lever ju faktiskt bara en gång ^^

2009-12-29 @ 00:03:08
URL: http://carolynes.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Din gladhet (Heter det så?) smittar av sig, haha :D

2009-12-29 @ 16:28:52
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: shamz

bra skrivet :) you made me smile! jag har samma mål för 2010 haha skulle du vara så söt och rösta på mig hos Emmelist? Men bara om du vill.

http://emmelist.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-dagens-blogg-3.html



god natt snygging!

2009-12-30 @ 01:59:26
URL: http://shamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0